.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان شمالی با تمام توان از وزیر کشور دفاع میکنند
مجموعه نمایندگان مردم در شمال کشور با تمام توان از وزیر کشور دفاع کرده و می کنند و تاکنون هیچیک از نمایندگان شمالی پیگیر استیضاح نبوده و نیستند...
نمایندگان شمالی با تمام توان از وزیر کشور دفاع میکنند

سید نجیب حسینی گفت: مجموعه نمایندگان مردم در شمال کشور با تمام توان از وزیر کشور دفاع کرده و می کنند و تاکنون هیچیک از نمایندگان شمالی پیگیر استیضاح نبوده و نیستند
نماینده مردم شهرستانهای مینودشت و کلاله گفت: مجموعه نمایندگان مردم در شمال کشور با تمام توان از وزیر کشور دفاع کرده و می کنند و تاکنون هیچیک از نمایندگان شمالی پیگیر استیضاح نبوده و نیستند.

سید نجیب حسینی در گفتگو با مهر با اشاره به برخی جوسازیها درباره استیضاح وزیر کشور اظهار داشت: استیضاح حق قانونی نماینده مجلس است ولی نباید وقت مجلس برای برخی امور غیرضروری گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با میانجیگری و گمانه زنی موافقان استیضاح را از این کار منصرف کنیم و تاکنون استیضاحی در کار نبوده است.

حسینی تاکید کرد: تاکنون درخواست رسمی برای استیضاح کردان به مجلس ارائه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به گفته حسینی، اکنون در کشور کارهای اساسی داریم و مردم با مشکلات زیادی مانند تورم و بیکاری روبرو هستند و باید وقت مجلس برای این امور صرف شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: به هر روی، چه آقای کردان دارای مدرک دکتری باشد یا نباشد در طی 30 سال در سمتهای مختلف ثابت کرده که از مدیران لایق کشور است.

وی، استیضاح وزیر کشور را غیرضروری دانست و درعین حال تصریح کرد: استیضاح حق قانونی نماینده بوده و نباید این حق را نمایندگان ملت سلب کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 28 مهر 1387
همدلی و همکاری نمایندگان محترم مجلس و مسئولین استان مازندران باعث خوشحالی مردم و توسعه استان خواهد شد . جعفر قربان پور ...
نا شناس 28 مهر 1387
گرحكم شودكه مست گيرند درشهرهرآنچه هست گيرند
حسین 28 مهر 1387
با درود و سلام بر نمایندگان ارزشمند خصوصا نمایندگان خطه شمال کشور
توانمندیهای آقای کردان طی سه دهه گذشته بر هیچکس پوشیده نبوده وقطعا بسیاری از نمایندگان سایر نقاط کشور هم به شایستگی و مدیریت ایشان صحه خواهند گذاشت .دلیل این مدعا سابقه درخشان مدیریتی در عرصه صدا و سیما و سازمان فنی و حرفه ای کشور است .
نا شناس 29 مهر 1387
اين آقاي جعفر قربانپور كه كامنت گذاشته و ازهمدلي نمايندگان و مسئولين مازندران تشكر كرده بره يه خرده تخقيق كنه تا بدونه كه سيد نجيب حسيني نماينده مازندران نيست و نماينده مينودشت گلستان است....امان از بيسوادي!!!
جعفر قربان پور 30 مهر 1387
برادر بزرگوار ، شمال کشور فقط مازندران نیست بلکه گیلان ، مازندران و گلستان است اما اینجانب فقط از سهم مازندرانی بودنم از نمایندگان مازندران تشکر کردم . شماهم از نمایندگان گلستان تشکر کنید ... جعفر قربان پور کاندیدای مستقل فرهنگی سابق مجلس هشتم ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.